Wednesday, November 25, 2009

Setup Domain+Hosting+Worpress Serendah RM 95?

Ya kenapa anda x percaya? Percayalah...

Melalui duniainternet.com saya ada menyediakan perkhidmatan tersebut. Jika anda berminat, anda hanya perlu ym : duniainternet sahaja. Kalau tidak pun boleh email ke designer@duniainternet.com. Proses berlaku dari hanya beberapa minit ke beberapa jam..kalau tengah malam tu sah sah la orang tengah tidur kan.

Kenapa anda perlukan blog? Apa itu blog? hurmmm...
Blog tu mcm yang anda baca sekarang, ia seolah olah diari di internet. Tempat untuk anda luahkan pendapat, beri pandangan juga mempromosikan sesuatu.Menarik bukan? Sekarang ni semua orang ada blog. Dr Mahathir ada blog, Dato' Najib ada blog, semua orang ada blog.. Anda?

Hakikatnya ramai yang ingin buat blog sendiri tetapi tidak tahu caranya. Ada yang telah mengunakan Blogspot tp mahu berubah ke domain sendiri tetapi tidak tahu caranya..Menyedari kekurangan itu, saya dengan rela hati sudi membantu sesiapa sahaja untuk buat blog masing2. Jika anda nak buat blog, hubungi saya.

RM 90 yg saya tawarkan tu hanya untuk register domain anda (.com  .net .biz) +  Hosting (100mb dengan 10gb Bandwith) dan set up Wordpress (untuk anda berblogging) sahaja. Segala khidmat nasihat saya adalah percuma!.

Jadi, fikir -fikirkan lah.. Jika anda nak buat blog sendiri. Hubungi saya.

Yang ikhlas,

FADZRI

0 comments:

Post a Comment

 

FROM FADZRI's TABLE Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template