Wednesday, November 25, 2009

Ecover, Murah tapi berkualiti


 Apa? Cantik? Terima kasih :D ...
Ada apa dengan e cover? Jika anda seorang internet marketer, pasti anda sudah tahu jawapanya. E-Cover biasanya digunakan untuk menjual sesuatu produk digital, seperti maklumat, laporan,  yang disediakan dalam bentuk pdf, dan lain lain. Kelebihannya, e-cover akan menjadikan produk anda lebih realistik dan menjadikan
'benda itu suatu benda'. Ia akan encourage bakal pembeli untuk membeli produk anda. Jika anda seorang penjual produk informasi. Saya sarankan untuk anda buat ecover untuk setiap produk anda. Anda akan rasai perbezaannya.

Bagaimana nak buat ecover?Anda boleh buat ecover dengan menggunakan photoshop. Jika anda baru dengan photoshop, ia akan mengambil masa yang agak lama.  Kalau anda expert, Petik jari saja kan?

Tak sempat? Orang bisnes tidak ada masa nak buat?Jangan Risaulah, Saya kan ada, anda boleh minta saya buat.betul... Anda tak perlu bayar deposit pun. Hubungi saya > Beritahu saya > Saya siapkan > Anda Puas Hati > Baru Bayar.  Senang Kan?  Untuk harga dan lain-lain maklumat anda boleh klik lini ini.

0 comments:

Post a Comment

 

FROM FADZRI's TABLE Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template