Wednesday, November 25, 2009

Hai Semua!



Salam sejahtera saya ucapkan dan selamat datang ke blog Fadzri. Saya terpanggil untuk membuat blog ini kerana saya ingin berkongsi pendapat, idea, cadangan dan apa-apa sahaja yang berkaitan dengan dunia internet dengan anda.

Siapa saya? Nama saya Fadzri, anda boleh panggil saya Fad. Ketika post ini ditulis saya sudah pun berusia 22tahun, saya agak ketinggalan dalam bidang it dan sekarang tiba masa untuk saya cacth-up! . Saya amat meminati dunia it dan ingin jdikannya sebagai sumber pendapatan utama saya.

Saya yakin dengan semangat yang ada, saya akan berjaya suatu hari kelak. Doakan saya ya.sebagai seorang internet marketer(IM) dan saya harap dapat berkenalan, berbual dengan semua yang mempunyai minat yang sama dengan saya.

Salam ikhlas,

FADZRI

0 comments:

Post a Comment

 

FROM FADZRI's TABLE Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template