Friday, November 27, 2009

VCC untuk Paypal


Berita baik untuk semua warga IM(Internet Marketer) dan korang yang baru berjinak-jinak dengan dunia IM. Kini korang boleh beli Virtual Credit Card (VCC) dengan tawaran harga yang sangat, sangat dan sangat berpatutan!. Di mana nak beli? Duniainternet.com lah... atau ym je saya...

Apakah VCC? Oh Maaf Lupa pula nak terangkan.


"Virtual Credit Card is an Online Credit Card that can be used to buy stuff on the Net. You can also Verify your Paypal.
The Disadvantages are that you can only use it once. I mean one transaction and it ends. You are debited for the amount to which ever account you chose for the transaction." -aiseh speaking pulak.



Terjemahannya - VCC adalah Kad Kredit Digital yang boleh digunakan untuk anda bebelanja di internet. Anda juga boleh sahkan akaun paypal anda dengan menggunakan VCC ini. VCC hanya boleh digunakan sekali sahaja. Ini bermaksud, bila ada transaksi. VCC anda sudah tidak boleh digunakan selepas itu." 


Walaupun begitu, VCC adalah pilihan yang terbaik untuk korang yang tidak mempunyai KREDIT KAD SEBENAR untuk mula berniaga dan memperolehi wang melalui PAYPAL (Saya akan terangkan tentang PAYPAL dalam pos akan datang)


Kepada korang yang menggunakan aplikasi PAYPAL WISHLIST tu, untuk dapatkan wang korang, saya cadangkan anda daftar di Paypal dan SAHKAN paypal anda dengan VCC Segera! Jangan tunggu lama-lama nanti terlepas peluang ni.


Berapa Harga VCC? Di DUNIAINTERNET, kami menawarkan VCC pada harga RM 22  SAHAJA. Untuk buat tempahan, korang perlu YM saya atau mesej melalui facebook (friendly bukan). Kemudian buat bayaran melalui maybank dan tunggu No Siri VCC anda yang akan dihantar secepat mungkin. 

Jom Jadi Jutawan Internet!

0 comments:

Post a Comment

 

FROM FADZRI's TABLE Copyright © 2009 Community is Designed by Bie Blogger Template